Hypnotherapie in Roermond, Venlo

Els Eikenaar Hypnotherapie in Roermond Venlo & Omgeving

ELS EIKENAAR

Eigengoedstraat 6, 3960 Opitter

Hypnose, ook wel hypnotherapie genoemd, is zeer effectief gebleken bij het behandelen van alcoholverslaving, woedeaanvallen, depressie en vele andere problemen waar je zonder hulp moeilijk vanaf komt.

Ben je op zoek naar hypnose & hypnotherapie in Roermond en Venlo? Onze ervaren hypnotherapeuten staan klaar om je te helpen in onze praktijk. Kies een van de bovenstaande hypnotherapeuten of klik onderaan om al onze hypnotherapeuten te bekijken.

BEKIJK TEAM

Bij hypnose kom je in trance, waardoor je vatbaar bent voor suggestie. Dit wordt uitgevoerd door goed opgeleide hypnotherapeuten. Ze volgen een speciale procedure om je geest in deze toestand te brengen.

In deze trance ben je ontspannen en geconcentreerd op een bepaald onderwerp. MRI-scans bij mensen onder hypnose tonen aan dat je bewustzijn zich op dit moment in een toestand tussen slapen en waken bevindt.

Hypnose kent verschillende stadia, van een lichte roes tot een zeer diepe hypnotische toestand met een totaal verlies van bewustzijn. Soms treedt in deze diepe toestand zelfs een blokkade op van de pijnprikkels.

Een lichte hypnose kun je vergelijken met een situatie waarin je even alles om je heen vergeet. Zoals wanneer je een spannend boek leest waar je helemaal in opgaat.

Overgewicht zien mensen snel als een persoonlijke keuze. “Elk pondje gaat door het mondje!” is een veelgehoorde uitspraak. In de praktijk is afvallen echter lang niet zo makkelijk als het lijkt.

Natuurlijk wil je minder eten, maar je eet ongemerkt toch telkens meer dan je eigenlijk van plan was. Je probeert bewust een goede keuze te maken, maar onbewust en onbedoeld ga je toch de fout in. Het onderbewustzijn heeft de touwtjes in handen.

De oorzaak van gewichtsproblemen zit vaak in het onderbewustzijn. Daarom is hypnotherapie uitermate geschikt om te vermageren.

We kunnen bijvoorbeeld een virtuele maagband aanleggen. Daardoor heb je wel de voordelen ervan, maar hoef je geen zware operatie te ondergaan.

Onder andere het Churchill Hospital in Oxford heeft de rol van hypnose bij afvallen uitgebreid onderzocht.

Van de drie geteste methodes was hypnose de enige waarbij na anderhalf jaar de verloren kilo’s nog niet waren teruggekomen. Wil je meer weten? Bekijk onze pagina over afvallen of vermageren door middel van hypnose & hypnotherapie in Roermond en Venlo.

In ons leven maken we allemaal momenten mee van rouw of verlies. Voor de meeste mensen krijgt dit verdriet op een gegeven moment een plekje.

Maar wat doe je als rouw je leven dreigt over te nemen? Als de rouw je verhinderd om het leven weer op te pakken? Dan is het echt tijd om hulp te zoeken. Hypnose & hypnosetherapie in Roermond en Venlo kan je daarbij helpen.

Door middel van hypnose zorgen we ervoor dat je niet langer in het rouwproces blijft hangen. We werken met je onderbewustzijn samen om het gevoel van leegte, gemis en verdriet te verwerken op een gezonde, constructieve manier.

Wil je niet langer met alleen maar negatieve emoties en gevoelens aan een persoon of datgene wat je verloren hebt terugdenken? Haal je liever herinneringen op zonder bijkomende schuldgevoelens en woede?

Bel, stuur een e-mail of vul het contactformulier in zodat we je vrijblijvend kunnen informeren hoe je deze stap kunt zetten. De eerste stap naar een leven zonder verdriet met behulp van hypnose & hypnotherapie in Roermond en Venlo.

Veel cliënten vragen ons om hulp bij het stoppen met roken of drinken. Het lijkt misschien alsof deze gewoontes weinig met elkaar te maken hebben.

Maar onder de oppervlakte hebben deze problemen vaak dezelfde oorzaak. Die oorzaak uit zich vaak op een andere problematische manier als enkel de symptomen worden behandeld.

Met behulp van hypnose & hypnotherapie in Roermond en Venlo pakken we de daadwerkelijke oorzaak van dit problematische gedrag in het onderbewustzijn aan.

Hypnose levert op die manier een bijdrage aan een blijvende oplossing voor een drankprobleem. Het kan ook een grote hulp zijn bij het stoppen met roken.

Een fobie of paniekaanval heeft vaak een negatieve invloed op je dagelijkse leven. Ze ondermijnen je levensgenot, waardoor je niet volop van het leven kunt genieten. De traditionele behandelmethodes proberen je te helpen om die angst te overwinnen.

Dat doen ze bijvoorbeeld door je te confronteren met het onderwerp van je angst. Deze methode pakt helaas alleen de symptomen aan.

De onderbewuste reden van je angst of paniek wordt namelijk vaak niet behandeld. Bovendien kan deze methode veel stress veroorzaken.

Met hypnose & hypnotherapie in Roermond en Venlo hebben we al vele mensen zoals jij definitief van hun angst of fobie verlost. Juist door aan de slag te gaan met het onderbewustzijn.

Daarmee pakken we de onderliggende oorzaak aan en voorkomen we dat zich in de toekomst nieuwe symptomen ontwikkelen. Wil je meer weten of direct een afspraak maken?

Lees dan snel verder op de pagina over het overwinnen van angst door middel van hypnose.

Maak nu je afspraak in een van onze hypnose praktijken.

Boek drie sessies in met telkens ongeveer een week ruimte tussen de sessies. Mocht je nog een vraag hebben horen we het graag.

Op zoek naar hypnose & hypnotherapie in Roermond en Venlo?

Met hypnose & hypnotherapie in Roermond en Venlo hebben we al vele mensen zoals jij definitief van hun angst of fobie verlost. Juist door aan de slag te gaan met het onderbewustzijn. Daarmee pakken we de onderliggende oorzaak aan en voorkomen we dat zich in de toekomst nieuwe symptomen ontwikkelen.

Ben je op zoek naar hypnose & hypnotherapie in Roermond en Venlo? Uit de vele positieve reacties van onze klanten blijkt dat we al heel veel mensen hebben mogen helpen.

Onze therapeuten zijn stuk voor stuk sterren in het vak. Maar bovenal zijn ze bijzonder gemotiveerd en gedreven om je van jouw problemen af te helpen.

Wil je ook een blijvend resultaat dankzij hypnose? Bekijk de diensten die wij leveren of neem direct contact met ons op om je wensen te bespreken.

De eerste stap lijkt het lastigst, maar het einde van je probleem komt in zicht!

Achter de schermen: hoe ziet een hypnose sessie eruit?