Hypnose praktijk in Den Haag

Bent u op zoek naar een erkende hypnose praktijk in Den Haag? Hypnose is nog altijd een van de beste methodes om het onderbewustzijn van het brein te kunnen bereiken, en aan te spreken. Door de toepassing van hypnotherapie kan het onderbewustzijn, het deel van de hersenen dat verantwoordelijk is voor ons handelen en denken, worden aangesproken en zo nodig worden gereset. Door de toepassing van hypnotherapie is het mogelijk om slechte gewoonten die invloed hebben op uw functioneren af te leren. Tegelijkertijd is het ook mogelijk om ons onderbewustzijn te resetten zodat er plaats kan worden gemaakt voor een nieuwe en positieve gedachtegang. Op deze manier kan hypnose effectief worden ingezet bij allerlei psychische klachten zoals stress of paniekaanvallen, maar ook bij lichamelijk klachten zoals bijvoorbeeld chronische pijnen, hoofdpijn of migraine.

Er zijn veel mensen die baat hebben bij hypnotherapie om klachten die pijn gerelateerd zijn te overwinnen. Ook chronische pijnen zijn door een hypnose sessie in Den Haag snel en effectief te overkomen. Ieder mensen ervaart wel eens pijnklachten. Hierbij kunt u denken aan kortstondige blessures. Eenmaal genezen zal de pijn snel verdwijnen. Met chronische pijnen werkt dat anders. Deze aanvallen van acute pijn worden kunnen overal in het lichaam optreden maar concentreren zich voor al in bijvoorbeeld de rug, nek en schouders. Vaak hebben deze mensen al veel remedies geprobeerd zonder enig resultaat. Hypnotherapie is echter wel bewezen efficiënt om in te zetten jegens acute chronische pijnen. Uiteraard is het van belang dat een medische oorzaak voor de pijnen kan worden uitgesloten. Een medisch onderzoek en advies door een bevoegd arts is daarom aan te raden.

Hypnose is zo effectief tegen chronische pijn omdat deze soort pijn niets heeft te maken met een beschadiging elders in het lichaam. De pijnprikkels komen vanuit het onderbewustzijn zonder dat er enige aanleiding toe is. Om chronische pijnen te kunnen verhelpen dient het onderbewustzijn en het brein te worden gereset. Als het ware moeten de hersenen een seintje krijgen welke aangeeft dat er geen reden is om een pijnprikkel uit te zenden. Om dat te kunnen bereiken moet het onderbewustzijn middels hypnotherapie worden geherprogrammeerd.

Klachten overwinnen met hypnotherapie in Den Haag

Hypnose is breed inzetbaar bij allerlei klachten. Dit beperkt zich niet alleen tot lichamelijke klachten. De inzet van hypnotherapie is tevens zeer effectief bij allerlei psychische en mentale klachten en ongemakken. Denkt u hierbij maar eens aan paniekaanvallen, angsten en fobieën. Deze kunnen een behoorlijk impact hebben op uw sociale leven. Natuurlijk heeft dit niet alleen een negatieve uitwerking op uzelf, maar ook op uw naaste omgeving, gezin of familie. Een hypnose sessie in Den Haag kan hierbij helpen.

Tijdens deze sessie wordt uw onderbewustzijn aangesproken door middel van een zogeheten trance. Uiteraard bent u bij volledige bewustzijn en hoort u precies wat de hypnotherapeut tegen u zegt. Op deze manier zult u een totale ontspannen ervaren en werkt de therapeut toe aan het opstellen van het onderbewustzijn. Door het toepassen van diverse hypnose-technieken kan dit deel van het brein worden gereset en opnieuw worden geprogrammeerd. Op deze manier maakt hypnose het mogelijk om de oplossing te bieden aan uiteenlopende klachten, verslavingen, stoornissen en pijn. Wilt u weten wat we voor u kunnen betekenen aan de hand van hypnose en hypnotherapie in Den Haag? Neem dan vrijblijvend contact met ons op zodat we samen met u de mogelijkheden kunnen bespreken.

Fatih Kose

Isa heeft zijn hele leven gewijd aan het helpen van mensen. Ze op een positieve manier beïnvloeden en ze te helpen met progressieve technieken. Al van kinds af aan bezorgde het helpen van zijn omgeving hem vreugde en dat gevoel groeit elke dag nog steeds meer. In de loop der jaren verdiepte hij zich in NLP of neuro linguïstisch programmeren, een communicatieve hypnose. Later maakte hij kennis met een directe, snelle hypnose, een krachtige tool om levens voorgoed te veranderen.

Leave comment